Veel gestelde vragen (FAQ)

Mocht je een vraag hebben, lees hieronder dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat. Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, geniet de voorkeur om een e-mail te sturen naar info@de-toolbox.nl Doorgaans beantoorden wij de per email gestelde vraag zeer snel, ook in het weekend.
 

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product die je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Voor meerdere stuks kies eerst een aantal, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op 'Winkelwagen' zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 van 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden, en wanneer je de betaling uit kunt voeren (vooraf overmaken, iDEAL of Bancontact). Wilt u het artikel afhalen, kies dan voor de optie Afhalen, betaling vindt plaats bij het afhalen. Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Zijn alle producten op voorraad in de webshop? 
Alle producten in de webshop zijn op voorraad, tenzij anders aangegeven. Het aantal stuks dat op voorraad is wordt aangegeven. Uitverkochte artikelen zijn niet meer zichtbaar. Voor een aantal producten uit onze vast assortiment geldt dat wij deze kunnen bijbestellen. U kunt deze artikelen herkennen aan de volgende tekst "Het artikel is uitverkocht. Wij kunnen dit product bijbestellen. De levertijd bedraagt ca. * dagen"


Waarom een minimaal orderbedrag? 
Wij hanteren een minimale orderbedrag van €5,00. Dit doen wij omdat de kosten die wij voor het verzenden in rekening brengen voor ons niet kostendekkend zijn. Bij hele kleine orderbedragen zou dit betekenden dat wij verlies maken. Om de verzendkosten toch zo laag mogelijk te houden hebben wij er voor gekozen om bestellingen lager dan €5,00 niet te accepteren.

Hoe kan ik betalen in de webshop?
In de winkelwagen de betaalwijze gekozen te worden voordat je verder kan gaan in het betaalproces (verder naar stap 2). Veilig en gemakkelijk betalen kan via iDEAL (NL) of Bancontact (BE). Het voordeel hiervan is dat wij direct kunnen zien dat er betaald is en dat de bestelling daarom snel kan worden verstuurd. Over maken kan natuurlijk ook. In de bevestigingsmail die je krijgt toegestuurd staan de betalingsgegevens.  Nadat wij de betaling hebben ontvangen wordt je bestelling verstuurd.

Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?
De optie Kortingscode is bedoeld voor speciale acties, waarbij wij een korting geven op bepaalde producten. Deze acties worden via onze nieuwsbrief verspreid. Mocht u van bepaalde producten een grote hoeveelheid willen bestellen, dan kunnen wij hier wel een offerte voor maken. Dit geldt zeker voor de producten uit ons vast assortiment van Profitech Diamant!!

Producten

Kan ik de producten ergens bekijken?
Alle producten kun je in webshop bekijken, met diverse foto's en informatie over de producten. Toolbox Outlet heeft geen fysieke winkel, maar op afspraak is het altijd mogelijk om een product eerst bij ons komen te bekijken. U kunt dit aangeven per email: info@de-toolbox.nl.


Waarom zijn de producten zo goedkoop?
Wij kopen onze voorraad groot in. Dit doen wij door overvoorraden en restanten van grote bedrijven te kopen. Hierdoor kunnen wij onze producten tegen veel lagere prijzen aanbieden dan in de normale winkels. De producten zijn altijd nieuw.

Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL. Pakketpost binnen Nederland kost €5,95. In sommige gevallen kan de bestelling via briefpost worden verstuurd. Dit hangt af van de afmeting, het gewicht en breekbaarheid van het product. Voor briefpost rekenen wij een vast tarief van €4,25 per bestelling. Bij bestellingen vanaf €50,00 brengen wij geen verzendkosten in rekening.

Voor België en Duitsland geldt een verzendtarief van €9,50. Omdat briefpost naar het buitenland doorgans niet goedkoper is dan pakketpost, sturen wij deze bestellingen alleen per pakketpost. Vanaf €70,00 berekenen wij geen verzendkosten meer!

Ik wil mijn bestelling graag op komen halen, kan dat?
Wij zijn gevestigd in Assen. Ophalen is mogelijk op afspraak mogelijk, ook in de avonduren en of in het weekend. Indien je hiervan gebruik wilt maken, kies dan bij 'Betaalwijze' voor 'Afhalen, betaling bij afhalen'. Er worden dan geen verzendkosten berekend. Bij het ophalen van je bestelling dient contant te worden afgerkend.

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Na ontvangst van de betaling (of direct na je bestelling, wanneer je kiest voor iDEAL of Bancontact) wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending en verstuurd via PostNL. Indiend de bestelling op een werkdag voor 16.00 uur is ontvangen wordt hij in bijna alle gevallen dezelfde dag nog verstuurd. Ca. 90% van de pakketten wordt door PostNL de volgende dag bezorgd. In België bedraagt de bezorgtijd doorgaans 1 á 2 werkdagen.

Kan ik mijn zending volgen? 
Zodra de zending bij ons de deur verlaat krijgt u van ons een bericht. Later op de avond (of soms 's nachts) krijgt u een mail van PostNL met een track&trace link. U kunt de volgende ochtend de bezorgtijden bekijken. Indien u geen mail met track&trace heeft ontvangen, dan wordt uw zending per briefpost verstuurd. U kunt dit zien doordat er een bedrag van €4,25 in rekening is gebracht als verzendkosten.


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en zij doen twee afleverpogingen. Als er bij het afleveren niemand thuis is of geen gehoor wordt gegeven, zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven, tenzij anders aangegeven (indien je dit niet wenst, graag aangeven bij je bestelling bij 'Eventuele opmerkingen', dan geven we dit door aan PostNL. Indien het pakket na twee afleverpogingen niet is aangenomen, heb je twee weken de tijd om je pakket bij een afhaalpunt van PostNL. De postbezorger laat altijd een kaartje achter indien er niemand aanwezig was. Via dit kaartje kun je ook zien op welke afhaallocatie het pakketje is af te halen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling. Dit kan ook een Pak-je-gemak locatie zijn. Pak-je -gemak locaties zijn doorgaans in bouwmarken, supermarken of andere winkels. Er is altijd  wel één bij je in de buurt. In stap 2 van het bestelproces staat een link naar een website om een Pak-je-gemak locatie te vinden.

Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?
Wij hebben standaard tarieven voor België en Duitsland. Wilt u een bestelling laten opsturen naar een ander land? Dit kan. Vraag ons naar de verzendkosten via info@de-toolbox.nl


Klachten & retourneren

Ik heb een kapot of foutief product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur), met een duidelijke foto van het kapotte of foutieve artikel, via info@de-toolbox.nl Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om het op te lossen.

Kan ik ook retourneren?
Natuurlijk! Het is belangrijk dat je tevreden bent over de service en blij bent met de producten. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had of wanneer je spijt hebt van je aankoop, kun je dit product retourneren. Een retourzending dient uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de artikelen bij ons te worden aangemeld. De voorwaarde kun je ook terugvinden in de algemene voorwaarden. 

Meld je retour aan via info@de-toolbox.nl, zodat we weten dat we een retourpakketje kunnen verwachten. Een e-mail volstaat met de nodige informatie (naam, ordernummer, bankrekeningnummer). Het product graag onbeschadigd, compleet en met originele verpakking retour sturen. Verpak het product goed om beschadiging te voorkomen. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag van het desbetreffende product binnen 14 dagen terug. Mocht je ervoor kiezen om een volledige order terug te sturen, ontvang je het totaal van de factuur inclusief verzendkosten retour. Kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van de koper. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

Retour zenden kan naar onderstaand adres:

Toolbox Outlet

Keverkleuven 35

9403 ZC  ASSEN



Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan horen wij dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel, dan ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan info@de-toolbox.nl, waarna je klacht zo snel mogelijk zal worden behandeld en wij met u in overleg gaan over een passende oplossing.

  • postnl
  • ideal
© 2012 - 2018 TOOLBOX OUTLET | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.